onsdag 24 september 2008

Autumn song

Idag va det en kund på jobbet som hade en portmonä (eller vad man ska kalla det) som såg ut ungefär såhär. Jag har sett såna förut o måste säga att de är apsnygga! O det är ju väldigt kul. Men lite för kitshigt kanske för att jag skulle använda en. Även om jag verkligen gillar Johnny Cash.

Häromdan tog jag upp min lilla rotfruktsskörd från trädgårdslandet. Det blev lite potatisar o rödbetor faktiskt, inte mycket, men det räckte till ett par portioner i alla fall. Grymt gott va det... Nästa år kanske jag tar det lite mer på allvar, vattnar lite mer, rensar lite mer ogräs... Då kanske det blir lite bättre skörd. :)

Jonna har släppt sin EP nu. Jag total-älskar "The light". Den är fantastisk. Lyssna här! O snart blir det körande igen. Det är så kul så kul. Jag har sån tur. :)

Inga kommentarer: